2011-02-03

Jsem zpět...a rovnou 7x :)

...Takže asi všichni už tušíte, co bude následovat, ale přišlo mi to takové pěkné navázání po dlouhé době, než zas začnu s nehtama atd :)

*Takže 7 věcí, které o mě (aspoň většina z vás) ještě neví*

1)Jsem dost nudnej člověk, takže mi trvalo vymyslet těch 7 věcí (no dobře, teď už 6)
2) Nesnáším šahat na molitan. Taková moje úchylka, ještě jsem to od nikoho neslyšela. Grrr úplně se mi ježí chlupy, když si vybavím ten pocit...mokrý mi tolik nevadí - proto houbičku na nádobí vždy opatrně štítivě šoupnu do dřezu a nejdříve namočím :)
3)Jako malá jsem se děsně bála takových těch aut - tatry myslím, jak s něma jezdí vojáci, míchačka nebo hovnocuc. Přišla mi hrozně živá, jakože mají oči, čumí na mě a chcou mě sežrat nebo co.Grrr, creepy (trošku respekt z nich mám dodnes.)
4)Mám pozoruhodný talent na vymýšlení všelijakých přezdívek a novotvarů...často plácnu nějakej nesmysl a on se chytne...
5)I když už mě věk dávno neomlouvá, jsem vlastně dost infantilní a rozněžní mě růžová, třpytky, kamínky, pejsci, kočičky, a nejvíc můj oblíbený Oslík.
a)v takových roztomilých sešitečkách přechovávám ekonometrii, mikroekonomii a podobné sračky:)
b)ostružinčin kabátek č.1
c)moje typická snídaně. A typická moje věta "Kde je dopr..můj oslí hrnek/oslí miska???"
d)kosmetický koutek. Račte si povšimnout pejskové taštičky s třpytivým medvědím přívěškem a dále stojánku Hello Kitty :)
e)ostružinčin kabátek č.2
6)Jsem umíněnec a nějaké příkazy a zákazy jen slyším, už hledám kličku jak je obejít. Rodiče mi nikdy nechtěli dovolit žádné zvíře. Tak jsem se asi ve 12 letech nasrala a začala potají šetřit z peněz od babiček za výza a z kapesnýho. Jednoho krásnýho dne roztomilá dceruška přitáhla domů králíka+obří klec+veškeré další
příslušenství...První věta "potáhneš z baráku aji s tym králíkem.." no nakonec se u nás Laruška dožila krásných skoro 8 let...
7)Ještě jsem nikdy neletěla letadlem.

Tento řetěz předávám dál každému, kdo bude chtít o sobě těchto 7 věcí napsat, má ode mě svaté svolení :D :D

4 comments:

  1. Dáši, super, jsem ráda, že si zpátky :-) Nejvíc mě pobavil králíček, jsi hustá! A to s tím molitanem je vtipné :-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, líbí se mi Tvůj blog:-)
    To s těma autama jsem měla taky, já se šíleně bála bagrů, myslela jsem, že mě sežerou:-)
    Ty krásný sešitky na s----y mě dostaly:-)

    ReplyDelete
  3. S tím molitanem to mám úplně stejně, mám husinu jen o tom mluvím, s tou houbičkou na nadobi to tak taky dělám :D taky sem se s nikým takovým ještě nesetkala :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails