2011-06-22

My shopping obsession

Ahoj, víte, co shopaholička dělá, když je ve stresu? No jasně, ještě více nakupuje... :)
Z posledních úlovků mám fakt radost, tak jsem se rozhodla, že se vám pochlubím pár věcma, co jsem v posledních dnech ulovila....
Začneme pokladama ze sekáče - stávka šalinářů se mě nakonec příjemně dotkla tak, že jsem se jednoho pěknýho dopoledne dopravovala po městě pěškobusem a díky tomu jsem zavítala do končin, kam se normálně jen tak nedostanu, prolezla všechny sekáče, co jsem po cestě potkala a něco málo si i vytáhla.
Pak jsem se stavila tradičně v HMku, jehož slevy (resp. sortiment) mě zatím nijak nenadchly, po loňsku, kdy jsem chodila co tři dny z obchodu s plnýma taškama zatím nic moc, ale věřím, že to ještě přijde. A to, že neustále lítám na poštu pro kořist ze zámoří (v poslední době tedy raději jen záLaManchí), nemusim snad ani dodávat že?

1)Z tohoto kousku mám největší radost, tyto úžasný šaty z loňské HM Garden kolekce jsem ukořistila za celých 151 Kč :)
2)Oversized triko, asi 80 Kč, už mi ho hodně lidí pochválilo a jen čumí když řeknu odkaď a za kolik je :)
3)Ultra infantilní VS tepláčky. Už jsem někde o sobě psala, že jsem úchyl na tepláky?
4)Nikdy bych nevěřila, že moje vysněný černý casual sáčko z jemné bavlny seženu právě v second handu za 50 Kč (původně Vero Moda) - a fakt, něco takovýho jsem sháněla už celý měsíce
5)Pravidelně přivádíme se ségrou máti k šílenství tím, že taháme do baráku furt nový a nový věci v korálové barvě, kterou jsem si zamilovala a ona ji nesnáší. To jsem přesně potřebovala, oversized tenkej svršek pro letní večery (stál asi stovku). V HM jsem pořídila zatím jen pár triček a doplňků, asi se tam ale ještě vrátím. Hlavně pro toto i v jiné barvě, je jen za 129 a jako jedno z mála tohoto střihu mě nedělá takovej ten hnusnej špek v podpaží :))) Na to, že jsem totální blešákovej amatér a zatím neumím lovit značkový kousky za dvacku, jsem se sebou spokojená! 

No a vzhledem k tomu, že se musím zcela nekriticky pochlubit a z té ohavné zkoušky jsem dostala z ústní i písemné za A a celkově za B(rozumíte, takovou známku jsem viděla snad naposledy v prvním semestru z angliny nebo co, a toto je za celých pět let, co v té blbšůle studuju, vážně to nejpeklnější peklo), chtělo to pořádnou extra odměnu navíc:


Na závěr ještě další pozitivní zpráva, konečně skoro po 3 měsících dorazila moje bárbínovská VS taška na věci do cvičení, vůbec mě neva, že jsem si na dph připlatila 50 % z ceny, ale co už. Totální lichva. Ráda bych osobně poznala toho kok*ta, co vymyslel 200,- poplatek "za vyřízení". To, co bych mu řekla, by si za rámeček nedal, hošánek (ne, tohle nemohla vymyslet ženská, to přece nejde??)
A sladký botičky jsem měla vyhlídlý snad už sto let, tak se mi nakonec hezky s taškou sešly :) Moje Conversky už pomalu dosluhujou, ale asi už přejdu i příště na Diesel, jsou oproti Converse úžasně měkoučký a chodí se v nich jako v papučkách!


20 comments:

  1. no krásné věci :) moc se mi líbí taška a tepláčky (mám podobné, ale zelené od VS) :)))

    ReplyDelete
  2. PĚKNÉ VĚCI! HM slevy mě také zatím nenadchly, ale pevně doufám, že se to zlepší. :)

    ReplyDelete
  3. uzasne veci, veru tak treba sa odmenit!a gratulujem

    ReplyDelete
  4. Dáši, všechny věci ti moc sluší. Vážně!! Ale víš co? Tepláčky jsou stejně nejvíc. Ty se mi strašně líbí. :o)

    ReplyDelete
  5. Ahoj, mohla bych se zeptat, kde nakupuješ laky (Opi, Deborah, China a tak)? Děkuji ti!

    ReplyDelete
  6. Super úlovky za super ceny, gratuluju! Hlavně to sáčko závidím a pak teda ještě Bad romance! Bude fotka brzy?;-)

    ReplyDelete
  7. nádherný úlovky, hlavně to sáčko se mi moc líbí,taky bych potřebovala nějaké černé a řeknu ti, zrovna ráno jsem se rozčilovala nad tím poplatkem za vyřízení,jako to si dělaji "prdel", byla jsem pěkně našvaná,jsou to zloději!

    ReplyDelete
  8. Já jsem taky ujetá na tepláky :D Ale závidím hlavně láčky a lesk a korálovou barvu mám taky ráda!

    ReplyDelete
  9. Nádherné věci! To sáčko za pade je bomba! :)

    ReplyDelete
  10. Skvěle jsi nakoupila, všechno se mi moc líbí, hlavně to sáčko, které ti moc sedí:)

    ReplyDelete
  11. Katie: hlavně na ebay.

    Dejni: bude brzo :) dnes ho chci vyzkoušet, pokud se podaří dobře vyfotit, bude...

    Všem díky za pochvaly ;-)

    ReplyDelete
  12. Týjo :-) Samé nádherné věci! Hned bych je všechny brala! Ty růžový botičky jsou vážně boží :))

    Jinak Tě zvu na svoji první giveaway!!!

    ReplyDelete
  13. Krásné úlovky. Já v Brně ještě na dobrý sekáč nenarazila, asi hledám špatně.

    ReplyDelete
  14. крассный розовый! еще понравился пиджак))

    ReplyDelete
  15. Jari, děkuji. Byly to náhody - já v sekáčích lovit neumím a žádný neznám skoro. Pravidelně chodím jen do jednoho přímo u nás, mám ho hned u pošty, takže su tam často :-) odtud mám třeba ty super šaty z garden kolekce...

    ReplyDelete
  16. to oversized triko je *tak* boží, pořád dokola se sem na něj chodim koukat. a to je co říct že se mi líbí něco vzorovanýho. a ten tmavej lak k tomu, čistá dokonalost.

    ReplyDelete
  17. Krásný úlovky! Mě se nejvíc líbí tepláčky (tu úchylku mám taky), šaty z HM a Vero moda sako. Protože Vero moda je nejlepší a hlavně je dánská, tj. tady strašně levná :-) A taška a boty geniální. Hned bych šla nakupovat.

    ReplyDelete
  18. Krásne veci :-) dobre si nakúpila :-)

    http://leenikki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Teda, takových věcí :-) Moc pěkný, všechno se mi moc líbí :-)

    ReplyDelete
  20. Annie: děkuji :) taky jsem z něho paf a hodně lidí chválí...hlavně má strašně decentní vzor, kterej se dobře kombinuje, ty výraznější já neumím kombinovat....

    A všem moc díky, jsem ráda, že se líbí,hlavně mě překvapily ty tepláčky, ségra se mě strašně smála, když jsem si je koupila, že je to prej jak zvětšenina tepláčků pro mimina z dětskýho HM :D :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails