2011-08-14

Fleur de Santé péče o nehty a okolí

Skandinávská přírodní kosmetika Fleur de Santé mě zaujala zejména zaprvé tím, že netestuje na zvířatech a zadruhé jsem v ní viděla jakousi jistou podobnost s Oriflame, s čímž se tady netajím, že Oriflame mám moc ráda a i když je něco předražený/šuntózní/zbytečnost, najde se dost věcí, které stojí za to a používám je už léta furt dokola. Proto jsem byla ráda, že mě firma oslovila k tomu, abych vyzkoušela a zrecenzovala dva z jejich výrobků. Nyní se tedy podíváme, jak tyto serepatičky dopadly v mým testování? :)

1) Korektor laku na nehty v tužce
Chválím jednoduché balení a uzávěr, který se pevně zacvakne, tudíž nehrozí otevření třeba v kabelce. Výrobce avizuje, že by měl produkt vydržet až na 300 aplikací a na druhé straně je ve víčku hned několik náhradních hrotů. Tyto se rozhodně hodí, protože jednak vám hrot nevydrží věčně a taky je dobré si je roztřídit podle barev - když budete odlakovávat vampy lak, hrot se zabarví a potom následně docela barví. Řešením může být namočit hrot na chvíli do odlakovače, jestli nechcete mít okolo nehtu sice "čisto" ale se sexy čmouhama. Hrot je pěkný, pevný, precizně udělaný, ale už po první aplikaci se mi dost třepí - ale to je možná rukama, kdybyste viděli můj zubní kartáček po 14 dnech, označili bystě mě za prase a připomněli, že zubaři ho doporučují měnit min každý tři měsíce :-) Možná mám přirozenej talent věci rychle ničit. Kdo ví? Tato věc se dá se říci hodí, odlakovač se do ní dá opatrně dolít pokud vyschne a náhradní hroty, až vám dojdou ty přiložené, seženete v nehtařských potřebách za pár korun. Upřímně ale nevím, jestli mi stejnou, dokonce lepší službu nedělají ušošťourky namočený do odlakovače, proto si nejsem jistá, zda bych výrobek doporučila, asi nee, už vzhledem k poměrně vyšší ceně. A vůbec nejlepší je lakovat nehty bez přetahů, což umím na ruce, ale na nohách nikoli, pro tyto účely podobný věci používám.


2) Manikúra v tužce, 3 v 1
Tohle je určitě lepší vychytávka. vejde se do každé kabelky a díky dobrýmu uzávěru téže nemusíte mít obavy ze zasvinění vnitřku vaší lásky. Po otevření najdete také hrot, napuštěný olejíčkem, který slouží k ošetření nehtových kůžiček a díky ostrosti se jím kůžička taky dost dobře zašoupává - pro tyto účely ale primárně slouží víčko, které je přesně natvarované pro zatlačování kůžičky. Třetí funkcí je minipilníček, umístěný na víčku. Samozřejmě to není na pilování všech deseti třikrát týdně, ale pokud se stane během dne nehoda, určitě toto přijde více než vhod. Celkově tento výrobek hodnotím jako dobrej vynález a do kabelky je to určitě fajn vychytávka a taky dobrá věc, když se třeba nudíte ve škole nebo při cestě MHD :-). Teno výrobek si u mě nejspíš místečko s alespoň občasnýmu využití najde, nudných cvik, na kterých ale hrajou na docházku, je pořád více než dost :D


Oba výrobky můžete zakoupit na cz.fleurdesante.com - tady a tady. Máte zkušenosti s touto značkou? Jakékoli výrobky, docela by mě to zajímalo...používáte podobné produkty na péči o nehty a okolí, co se vám nejvíce osvědčilo?


3 comments:

  1. pár výrobku od Fleur de Santé jsme doma měli tak 6 let zpátky.... mamka občas něco koupila, hlavně parfémy a občas něco pečujícího... měli jsme i lak na nehty, ale to jsem laky ještě neřešila a nehodnotila tak jak teď a taky se od té doby určo změnily....:-) vybavuju si ale naprosto luxusní parfém..... už si nepamatuju, ajk se jmenoval, byl naprosto kouzelný, květinový a už se asi nevyrábí, protože na webu není.....
    vím ale, že se mi hodně vůní od nich líbilo......

    ReplyDelete
  2. Fleur de Santé znám, používala jsem od nich 2 parfémy a byla jsem s nimi naprosto spokojená. Díky přítelově mamce jsem měla možnost vyzkoušet i jiné jejich produkty a mohu jen doporučit.

    ReplyDelete
  3. Ja pouzivam z Oriflame!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails