2012-03-11

Sephora Tinted self-tanning body mist

...aneb fake it flawlessly, jak hlásá výrobce, a já souhlasím!


Ahoj všem!

Nedávno jsem vám v haul-postu ukazovala samoopalovací sprej ze Sephory, kterej jsem si pořídila a po nějaké době používání vám můžu poskytnout snad objektivní recenzi. Nebudu skrývat svoje nadšení, jsem z něho unešená a je to zatím nejlepší samoopalovák, co jsem kdy měla. Teda, nemůžu říct, že bych byla nějaká fake-tan královna, zas tolik jsem jich v životě nevyzkoušela, namátkou co si tak vzpomenu tak Loreal, Oriflame, Garnier, Bioderma a různý ty krémy "s kapkou" samoopalováku.

Tenhle výrobek se vlastně taky netváří jako úplnej echt samoopalovák, ale spíš postupně samoopalovací a podle toho se docela i chová. Nečekejte bronzovou bombu hned po prvním použití, ale to je podle mě dobře! Jen tak si můžete pohodlně regulovat barvu, které chcete dosáhnout a tím se stává vhodným i pro majitelky světlé pleti, na nichž by náhle intenzivně tmavší odstín mohl působit nepřirozeně a dělat fleky. Je to taková spíš "mlha" než sprej, a teoreticky by se měla nanášet tak, že ji nemusíte vůbec roztírat. Zkoušela jsem to, ale to znamená držet trysku dále od těla a spotřebujete více produktu. Osobně ji raději šplíchám blíž k tělu a následně rozetřu, což jde velmi pěkně a zatím jsem na sobě žádnej flek neobjevila. Zvýšené opatrnosti je třeba dbát jen v oblasti rukou a zápěstí, kde díky okamžitýmu umytí a následnýmu přešplíchání jen vybraných částí mohou vznikat fleky...ale i to se dá vychytat!
Takže to máme aplikaci. A teď základní údaje o dalších atributech výrobku, abych se do toho zas nezamotala a nepsala zdlouhavej liebesbrief.

Cena: asi 350,-, seženete v Sephoře, já jej kupovala v akci 1+1, takže mě jeden vyšel na necelé 200,-, což je podle mě velmi sympatický!

Vůně: Nesmrdí jako typickej samoopalovák, což se mi strašně líbí. Vůně je taková hodně sladká, cítím v ní něco jako kokos/vanilka/karamel nebo tak něco, možná s příměsí něčeho květinově-ovocnýho. Mě se vůně líbí, ale pro někoho, komu vadí sladší vůně, může být nepříjemná. Ale jako skoro u všeho mají naštěstí v Sephoře tester!

Výdrž balení: podle mě tak na 5-10 aplikací na celé tělo, záleží na způsobu aplikace. První balení mě vyšlo tak možná na 6 aplikací, druhý mi tuším vydrží dýl.

Výdrž opálení : rozdíl znatelnej už po první aplikaci, ale není to úplná bomba. Efektu, se kterým jsem byla spokojená, jsem dosáhla cca po 3-4 aplikacích (každý den, nebo tak obden). Řekla bych, že vcelku i vydrží, barvu si pořád jakž takž udržuju, pro udržení pořádnýho opálení podle mě stačí potom pro udržení našplíchat tak 1xtýdně. No, když to srovnáte se solárkem, pořád to vyjde o hodně levněji a je to zdravější :)

Zabarvení prádla: není tak hrozný. Jo, samozřejmě barví, ale zabarvení mi přišlo jen o kousíček intenzivnější než zabarvení, který mi způsobuje přírodní opálení, kterýmu se stejně nevyhnu. Schne opravdu bleskově a zanechává strašně příjemnej, ultra hebkej, nemastnej pocit na kůži. Jo, a zabarvení se mi podařilo bez větších problémů vyprat.

Barva: krásně bronzová, neoranžoví na mě. Moc se mi líbí a změna byla opravdu vidět, hned se mě kámošky ptaly, jestli chodím do solárka. Pro potvrzení své domněnky vás odkážu na recenze na sephora.com, který jsou extrémně pozitivní, a to od slečen, které avizují hodně světlou pleť. Doporučuju pročíst a mimochodem, chodit na recenze na Sephoru doporučuju i na ostatní produkty, poslední dobou tam chodím skoro raději než na MUA (rozdíl v recenzích na tento samoopalovák je propastnej, na MUA je jich jen hrstka, pokud si to s něčím nepletu).

+navíc neobsahuje parabeny, sulfáty, ftaláty, GMO a tak dál, takže bych se ho nebála vyzkoušet i na citlivější pleť....

V každým případě vám tento samoopalovák doporučuju všema deseti! A co vy? Solárkujete, matlete se něčím, nebo to necháváte na přírodě, či snad dokonce záměrně pěstujete aristokraticky světlou pokožku? Pochlubte se :)




EDIT: na přání přidávám fotky opálení :) Fotit sebe sama umím opět prudce kvalitně :) Jo ten matroš, na kterým se sprej nachází, moc nekomentujte, když už jsem se odvážila, vím, že jsem dobře živené slovanské děvče a okolí mi to rádo připomíná, tak aspoň tady mě ušetřete :)))


A teď technická - tohle je výsledek cca 4 aplikací, teď nevím přesně, cca před měsícem, první 3 denně, pak obden, + jsem opálení obnovovala - jedno mazání včera, jedno předevčírem. Možná přidám ještě jednu vrstvu, a nebo ne, chci si zachovat jakž takž přirozenej výsledek a ne vypadat jako proslulá smažená mrtvola z Redialu :)

31 comments:

  1. Super recenze, ještě by mě zajímala fotka před a po :))

    A máš krásný blog, design, dobře se to čte no paráda :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, to mě napadlo až při psaní článku, že se já blbka nevyfotila před :(

      Delete
    2. Jo, a moc děkuji za pochvalu... ;-)

      Delete
  2. Si představ, že já běloba mám chuť si to koupit :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jen kupuj, ať v tom nejsu sama, díky tobě mám doma už dvě věci od Samparu :D :D :D (a díky, obří spokojenost!)

      Delete
  3. Já teď hledám, nějakej samoopalovák, tak ti řeknu, žes mi dost pomohla :)

    ReplyDelete
  4. hmm vypada to dobre!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. já jsem teď po dlouhé době se samoopalováky začala a teď testuji od Ryoru a jsem zatím velice spokojená, ale dobrých tipů není nikdy dost, takže si musím pamatovat, že až zas bude nějaká podobná akce, že se mám projít kolem regálů s těmito krasavci :)

    ReplyDelete
  6. Já chodím jednou za čas do solárka a jsem spokojená, zvykla jsem si na to, udržuju si barvu, i když od přírody jsem snědší a dobře se opaluju. Používám krémy do solárka a tak nemám pokožku vyschlou..
    Nejlepší samoopalovák jsem měla od Clarins. Ale tenhle sprej vypadá taky dobře :)

    ReplyDelete
  7. Tak já chodím do solárka a jsem maximálně spokojená :). Ale kdybych chtěla vyzkoušet nějaký samoopalovák tak vyzkouším tenhle. Měla jsem jen jednou od Garnier a to byla hrůza ty fleky :D.

    ReplyDelete
  8. Já už tu honbu za snědou pletí nějak vzdala a nastalo u mě smíření :-). Jelikož mám s kůží po celém těle obecně dost problémy, tak jsem to přestala řešit. Je pravda, že v létě si připadam trochu blbě - moc bíle. Pak mam v záloze samoopalovák od Ryoru, kterej si mícham s tělovym mlékem, pro lepší pocit... Ale kdybych někdy potřebovala mít přirozené opálení, budu ti důvěřovat a půjdu do tohodle spreje. Takže díky za tip :-)

    ReplyDelete
  9. Já měla od Baley samoopalovák (pro normální až tmavou pleť) a byla jsem vcelku spokojená :) po 2. namazání byl výsledek vidět :)) stojí cca 60kč. Ale na kůži moc dlouho nevydrží :/

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Davas si ho aj na tvar alebo len na telo? Ja mam prave jeden od Yves Rocher, je fajn ale mam pocit ze po case ide farba skor dozlta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jen na tělo, na tvář si dávám samoopalováky nerada - nemám obličej nijak světlej oproti tělu a pokud by bylo potřeba, dám přednost raději použití bronzeru nebo tak něco pro zdůraznění kontur a zdravou barvu na tvářích :)

      Delete
  11. A nemohla bys dát aspoň fotku PO, jak to opálení asi vypadá? :)
    Jinak super nejen tahle recenze, celý blog. Teprve začínám, no jo, jsem pozadu :D, ale líbí se mi u tebe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :)

      A ok, aspoň o to se zítra pokusím :)

      Delete
  12. Vypadá dobře. Chtěla jsem si ho koupit při akci 1+1 zdarma, ale už ho neměli. :(

    ReplyDelete
  13. Já to nechávám na přírodě, takže jsem celkem celoroční sejr :D ale už jsem přemýšlela, že bych si samoopalovák koupila.. aspoň na nohy do sukní :D :)

    ReplyDelete
  14. Opálená jsem ráda jen v létě, přes zimu mi to příjde takové nepřirozené, v zimě mi ta bílá ani nevadí:)
    hele a máš ok postavu, já bych neměla odvahu se takhle vyfotit, jsem sice hubenější, ale nemám tak hladkou kůži jak ty, respektive tak vypadá:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No taky úplně hladká není, nicméně jak jsem už někde psala, po vysazení HA se mi znatelně vyhladila kůže a ustoupila celulitida :)

      Delete
  15. jsi jak od moře :))

    To barvení oblečení nesnáším....ale asi to bez toho nejde :/

    Aspoň že tedy samoopalovákově nesmrdí.

    ReplyDelete
  16. Dáši, super a dostaneš na prdel, žádný živený slovanský děvče nejsi, ba naopak !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně! Taky jsem si hned pomyslela, že tě asi kopnu za ty řeči:-D za tvojí postavu bych vraždila!!! A ten samoopalovák ti strašně sluší, měli by ti platit za takovou reklamu;-) Asi ho potřebuju...

      Delete
    2. Já za to nemůžu, já si to sama sobě neříkám :D Ba naopak, už jsem konečně kila navíc přestala řešit, prostě kašlu na to, snažím se držet, ale nebudu hysterčit kvůli tomu, že nejsu modelka....ale je zvláštní, že se pořád nachází noví a noví lidi, který mají tu potřebu mi to sdělovat, jako bych snad doma neměla zrcadlo :)

      Delete
    3. Čéče, tak to musej být nějací zakomplexovaní chudáci, jinak to nevidim:-/

      Delete
  17. Já jednou za čas solárkuju, ale moc nehnědnu, takže tohle vypadá jako bezva adept na vyzkoušení. Jinak, máš super postavu, absolutně nechápu tvoje okolí! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, to moc potěší :*

      Delete
    2. P.S.: Dneska jsem si ho koupila v akci za 250,-, tak jsem na něj strašně zvědavá :-)

      Delete
  18. To musím zkusit! Zrovna aktuálně řeším "výběrové řízení" na samoopalovák.
    Díky za článek.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails