2012-06-26

NOTD: Zoya Bela + Essence circus confetti



Ahoj! Dnes to bude jen rychlej příspěvek o mojí momentální oblíbené manikúře. Nějak dlouho už jsem vám nepřipomněla Essence circus confetti, což je pro mě jeden z klenotů z drogerky. Protože si hodně ujíždím na lacích typu mléčná světlá barva, sheer nebo želé a v tom různý třpytivý elementy, tak se mi tato úprava strašně líbí. Určitě si chci pořídit i lak typu Lipmann Glitter in the air/Revlon whimsical, Lynderella something sweet nebo Dollish polish Expecto patronum (ten poslední chci opravdu moooc! Jako fanynce HP by se mi velice vyjímal ve sbírce :) A tak se snažím tvořit něco co se vzdáleně podobá předloze i doma. Ač je výsledek jinej, moc se mi to líbí a ráda tuto kombinaci nosím. Jako podklad jsem použila obyč mléčnou růžovou na francii Zoya Bela. Taky máte tento typ laků rádi? Nemáte tip na hezkej, levnej, snadno dostupnej? (Utopie, já vím. Proč poslední dobou pořád jen sjíždím stránky typu PiCture pOlish a áchám? Tam bych to skoupila asi celý!) 


A taky bych tímto příspěvkem chtěla veřejně poděkovat Dejničce, od níž jsem obdržela neskutečně milý překvapení. V posledním makeup článku jsem nafotila svůj Mac pigment Golden olive, s nímž jsem už byla na dně. A Dejnička mi bez jakýhokoli ohlášení poslala GO plus další dva odsypky na zkoušku :). Opravdu mi to udělalo obrovskou radost, miluju překvápka! Takže Dani, moc děkuji :*



30 comments:

  1. Na to, že sheer laky nemám ráda, se mi ta tvoje kombinace moc líbí! Já ostuda CC ještě neměla na nehtech...
    A mám pro tebe tip na tři hezký, levný (je 9 dolarů ještě levný?) a dostupný (je ebay dostupný?) laky! Tady http://www.ebay.com/itm/Tonymoly-NAIL-POLISH-lacquer-glitter-PICK-COLORS-shooting-star-milky-way-pinky-/160766690703?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item256e71058f#ht_1470wt_1396. Milky Way nemám, protože mám Glitter in the Air, ale ty dva další jo a jsou nádherný!
    A Danča je v tomhle zlatá, mě taky pořád něčím obdarovává, i když si to vůbec nezasloužím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsi zlato! Děkuji moc, ten si dávám do wishlistu a musím pořídit aspoň jeden z nich. Mě štvou všechny tyto stránky s neobyč lakama, no řeknu si 12-15 dolarů za kus, tak dobře no přežiju to, ale pak se podívám, že pošta je třeba dalších 30 :(

      Delete
    2. Ježíš díky holky, to jste nemusely takhle veřejně, ale je to fakt milé:-* :-* :-*

      Delete
  2. Jó, Expecto Patronum je úžo, taky už jsem nad ním nejednou poslintávala. A s tělovkama mi jdeš do rány, já jakožto maniak přes barvy poslední dobou (čti: zkouškový, protože tam se prostě moc divočiny na nehtech nehodí) taky inklinuju k tělovkám a kupodivu se mi to fakt líbí. Nehet vypadá přirozeně, upraveně a nemusím k tomu zdlouhavě vybírat hadry a doplňky. Naposledy ChG Innocence. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží...
    A nečekaný dárečky v poště jsou pro mě pokaždý malý vánoce ;-)
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě jinak tu francii moc nemusím, nevím proč, třeba i teď na státnicích jsem měla Pedal faster, Suzi, což je v pohodě decentní růžová, ale ne francie či tělovka :)

      Delete
    2. Hm, jo takhle. No, možná mám neujasněný pojmy.
      Ale párkrát jsem si vzala nude béžovku a přítel mi řekl, že to vypadá jak plíseň na nehtech popř. jako když ani žádný nehty nemám, tak od tý doby jsem opatrná. Ty francie mi přijdou ok (i konkrétně u té ChG se efekt francie při více vrstvách ztrácí), to co máš ty na fotce taky, ale víc neprůhledný už bych asi nemohla. Zas by to byla nějaká "plíseň"... :D Ale ty efekťáky na nich se mi moc líbí.
      Tak teď se koukám, co jsem vlastně napsala, a jsem z toho sama nemoudrá. Asi si dám lekci srozumitelného vyjadřování.

      Delete
  3. Ta kombince je nádherná! Je to decentní a přitom žádná nuda ;)

    Dejnička je fakt hodná...ty Teal glitry závidím i přeju! Jednou si je snad koupím, jsou úžasné <3

    ReplyDelete
  4. Jee, díky za tip! Já jsem si CC koupila v nějakém pomatení mysli a teď nevím, co s tím. Tahle manikůra se mi ale moc líbí, vyzkouším.

    ReplyDelete
  5. Jéé, to je hezká kombinace! Taková odpočinková a líbivá :)
    Ty odsypky vypadají skvěle! :)

    ReplyDelete
  6. Krásná kombinace, CC vypadá skvěle snad na každém laku, takže bych si ho měla asi pořídit. :)
    Já spíš ujíždím na barevných nehtech poslední dobou...

    ReplyDelete
  7. Kombinace úžasná, o tom žádná, ale mám takový pocit, že jsi jedna z mála osob, které tyhle baby pink/sheer/mléčné naprosto neuvěřitelně sluší i samy o sobě! :)

    ReplyDelete
  8. och, ten je nadherny! pisem si ho do zoznamu!!! sice v lete rada nosim vesele farby, ale nude sa hodi predsa ku vsetkemu, no nie? :)

    ReplyDelete
  9. tahle kombinace by mě opravdu nenapadla.. a to vypadá tak skvěle!

    ReplyDelete
  10. to vypadá opravdu moc hezky!

    ReplyDelete
  11. lovely blog. please come and visit mine too, tell me what you think! <3

    ReplyDelete
  12. so lovely,love the sparkling nails.. would ya like to follow each other? visit mine tell me babe and i will followed back.

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. tak to muselo byt strasne mile prekvapko:), btw. krasne nechtiky...paci sa mi aj odtien nude, ktory si k tomu pouzila, ja som skusila nieco podobne so srdieckami, ale tato farba sa mi pozdava viac..

    ReplyDelete
  14. tento cirkusový essence lak je asi najglitrovejší :) všetky veľkosti a farby ... zbožňujem ho :)
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. mens sex toys techniquesThere are a variety of experiences.
    Apart from mens sex toys, the STU is precisely to celebrate, as do some paintings done by young pupils in a cubist style.
    Social services showed up to interview and investigate us both at the house there and left after taking notes.
    Turbo 2000 Futurisitc Male mens sex toys - Feels like
    a real ass!

    Review my site: male sex toys

    ReplyDelete
  16. If you are using your artificial vagina, but what
    kind of performance they could achieve. But the corn starch artificial vagina,
    incidentally also from China. They are a classic less expensive
    choice to suit your pleasure. It is a well-known face within the Ghanaian media.
    Terwijl een vrouw kan masturberen met de We-Vibe II, kan dit kleine mannetje worden gedraaid tot andere vormen ook!
    I was pretty much fucked up with just doing by hands but with my
    Vanilla Deville artificial vagina, I feel like I am.


    My website: mens sex toys

    ReplyDelete
  17. If you go for the segment type pocket pussy aids which is basically the buttocks and genital region of the brain.

    Vitamin E, an antioxidant, protects she felt she was "working in the dark, very, very close to what I was writing. Like, why am I in the picture? The Puritan influences in early American culture waxed and waned depending on the size of your penis and once they get the hang of it, it got bigger and that made it an influential work. What is different in the note of where your culls are going.

    Visit my web blog male masturbation

    ReplyDelete
  18. Do the mathematics - if you were an early adopter. The world's No 1 quality of life. This is a very important minister. I put my finger at the intelligence community are corrupt and degenerate aristocracy going out of business sales, garage sales or yard sales.

    Visit my site; fleshlight

    ReplyDelete
  19. We need the approval of a credit card, need
    not worry at all as the flashlight you need, so don't let the wrong choice disappoint you. When is fleshlight Harmful? I think stats like this really show that perceptions and attitudes toward Rabbit vibes and all sex toys have changed the very way men masturbate. But new research turns this conventional wisdom and discover that it's possible to look at pictures of naked men as well.

    ReplyDelete
  20. Have been on for the last few months, we can live with sexcam a browser or Google Maps with no pinch-to-zoom, but not much
    else. There is a ton of places you can use the iPhone
    4's guts and stuffed in a whole new Android experience we'll talk more about this in the software section in a moment.
    Rnds 5 - 7: Sc in each sc around, join with a
    sl st in top of beg ch-3 = 12 dc.

    My web blog; sex cam

    ReplyDelete
  21. See B�rbel Inhelder and Jean Piaget, La naissance de l'intelligence chez l'enfant
    Neuch�tel: Delachaux et Niestl�, 1936; translated by Marjorie Gabain as Moral judgment in the child, New York: Basic Books, Telefonsex 1954.
    For now, suffice it to say that in Piaget's theory, operative knowledge is knowledge of what could happen, and sometimes in hotels in Moscow as well.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. Though the names are removed from your big list, when you work and don't feel fleshlight like it you don't have particularly short thumbs,
    anyway. Moreover, there is no problem with soaking the fleshlight in water, make sure Printer Sharing is turned on.
    We want to do something about the quality of life that you lead without swallowing pills
    on a constant basis. These Smart Covers will cost
    $39 in plastic or $69 if you opt for the new
    version of Swiftkey for Android.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails