2012-11-09

Christmas gift tips vol. 1

Možná to hodně z vás nerado slyší, ale nezabráníte tomu! Vánoce se kvapem blíží, ani nemrknem a už se budem po novoroční oslavě válet někde ve škarpě...néé dělám si prdel, po mým minulým článku o mě samozřejmě víte, že pít umím :)

Nicméně abych neodbíhala od tématu (dnes se mi to podařilo už v ve druhé větě, dobře já!), dneska přináším první várku tipů na vánoční dárky. Článek vznikl ve spolupráci s Parfums.cz, ale jen bych chtěla pro jistotu upozornit, že téma je můj nápad, z mé hlavy, stejně jako produkty, který zmiňuju, bych si sama nejradši koupila všechny! Určitě nejsem blogerka, co vám tady cpe šuntózní předraženej čínskej eshop, ale obchod, kde jsem už nechala rozhodně pětimístnou částku :). Veškerý produkty v článku zmíněný tedy můžete zakoupit přímo na Parfums - aneb to rozhodně nejsou jen voňavky  - osobně jsem sama vždycky (a velice příjemně) překvapená, na co všechno tam při šmejdění narazím.

Začněme zlehka, a kdo mě čte pravidelně, tak trošku otřepaně. Nicméně opakování je matka moudrosti, tudíž právě zde nakupuju moji oblíbenou vlasovku Tigi. Mají super výběr a neskutečný ceny. A dárkový balíčky pod stromečkem jako když najdete. No, Ježíšku, zrovna ten Party girl set by mě měl určitě moc rád, nemyslíš? (poznámka: musím dát link na svůj blog vhodným osobám, který by s tím mohly něco udělat :)
Tangle Teezer hýbe světem! A myslím, že žádná holka ani paní se na vás nebude zlobit, když ji jím podarujete. A ta rozkošná verze s ovečkama? Ta je prostě boží! Dárek jak vyšitej. Pod každým blogem, kde o něm slečna píše, je hodně otázek, kde se dá koupit. Tak tu máte odpověď, dokonce pouze za 323 Kč (já ho kupovala od svýho kadeřníka v té "levnější" nekompaktní verzi za 350,-). Věc vlevo je DTangler, vidím ji poprvé, ale přišla mi taky tuze roztomilá. Navíc je ještě levnější než TT, vypadá, že fungovat bude stejně a navíc má to, co je asi tak jediná nevýhoda TT - rukojeť. Máte s ním někdo zkušenost? Já o něm docela uvažuju. Teď nevím, jestli ten ovčí do kabelky nebo zebří s rukojetí. Dilema!
A pro mě největší nadšení a překvapení? Rozhodně toto! Otázka kde kupuješ MAC, kde ho seženu, mi v mailu či komentářích přistává asi nejčastěji. Takže here you are, ladies! Velice slušnej výběr MAC kosmetiky za skvělý ceny. Moje osobní tipy? Oblíbenej odstín rtěnky Myth, Mega metal velký stíny v nádherným neutrálním odstínu Peek at you, klasický stíny v odstínech Omega či Bisque, tvářenka Melba a nebo tam mají taky oblíbenej odstín naší oblíbené blogerky  - Plum Foolery :) 

Tohle už snad ani nepotřebuje komentář! Chtělo by se mi napsat, že tak jak kočky by kupovaly Whiskas, tak by vlasy kupovaly Macadamii. Jenomže to je blbost, měli byste vidět výraz našeho kocoura, když mu náhodou v misce přistane Whiskas. Takže zůstanu u toho, že za tu cenu to prostě musíte vyzkoušet. Maska je teď jen za 329,-. Kdosi mi sice do komentářů k mé recenzi na Macadamii psal, že koupil tuto masku za dvě kila, ale tomu teda vůbec nevěřím, zvláště když dotyčná napíše jen heč, nepřidá odkaz a nic a prej že musíš umět hledat. No, kecy v kleci bych řekla. Pokud někdo máte odkaz, šup sem s ním. Nezapomínejme, že ta maska stojí v zahraničí běžně okolo 800,-.

Vím, že Saloos se dá sehnat i normálně v drogerkách, ale přesto si myslím, že jejich nejrůznější olejíčky, másla a balzámy si rozhodně zaslouží být v mých tipech na dárky, protože jejich dvoumístný ceny je pasují jako ideální adepty na drobný dárky pro kámošky. 
A nyní k tomu, co teda nemám vyzkoušený, ale strašně chci - něco od NUXE! Kdo by taky nechtěl, když nám o nich tak pěkně píšou třeba Sofastars. A že mám ráda kosmetiku Payot, je o mně asi taky známo. Doslovně bych zmínila Creme no 2 ve velikosti 30 ml za 481 Kč, což je podle mě skvělá cena a ten krém vážně doporučuju. Zvláště teď na zimu hotovej zklidňující zázrak.
Kouzlo atomizérů jsem objevila teprve před chvilkou, kdy jsem si k objednávce parfému do košíku přihodila tuhle věc, protože byla za výhodnou cenu asi 130 Kč. Až pak jsem se dozvěděla, že značka Travalo v oblasti atomizérů rozhodně není žádný ořezávátko, ale profík na trhu s oceněním Cosmo beaut awards. A  já jsem zatím velice spokojená! Pokud někomu budete kupovat voňavku, tohle je skvělá malá pozornost, která dárek pozvedne hned do trošku míň ohranýho levelu a myslím, že obdarované/mu udělá velkou radost. Do kabelky je to fakt super! A na závěr mě zaujala tato pětipaletka od Diora ve verzi 5 Coleurs Irridescent a jestli si nějakou budete kupovat, určitě volte tuto, jsou krásně měkký jako máslo a skvěle pigmentovaný. A 1100 Kč je oproti parfumerce dost fajn cena. Na obrázku je odstín Petal shine, ale v nabídce je ještě i Earth reflection a tuhle paletku mám a můžu ji všem jen doporučit!

A jak se tak koukám, měly to být tipy na dárky, ale zdá se mě, že jsem si nejspíš zas vytvořila další nesplnitelnej wishlist toho, co bych chtěla dostat já. Tak doufám, že jsem vás aspoň trošku inspirovala, protože já jsem inspirovaná až až, no jediný štěstí, že se mě na účtě prohání vzduch omaštěnej větrem leda tak. Ale pozor, pokud jste na tom stejně jako já, můžete si trošku přilepšit. V nejbližší době se tu totiž objeví ježíškovská soutěž. Nechci ji totiž strkat přímo sem do článku, protože ten bych ráda ponechala diskuzi o tom, jestli vás něco zaujalo, a jaký jsou vaše tipy. Takže stay tuned :)

22 comments:

  1. Tangle teezer ovečkový mě dostal!!!
    Chci ho :)

    Zvu tě na GIVEAWAY!!!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/2012/11/giveaway-stylove-nausnice.html

    ReplyDelete
  2. Ja bych teda ocenila stopro neco od NUXE, mela jsem od nich pred lety vzorece kremu a dodnes na nej vzpominam se slzou v oku :D

    ReplyDelete
  3. Jojo, Parfums jedou, ten sortiment se rozrůstá přímo exponenciálně, no a navíc u nich doopravdy platí "náš zákazník - náš pán". Už jistou dobu můj nejoblíbenější e-shop. Říkám to všude a už dlouho a pevně doufám, že si svůj standard udrží.
    Na TT jsem u nás pěla ódy celkem nedávno (opět) a ten ovečkovej mě vážně dráždí, mám chuť ho odklepnout, jenže co bych dělala s dvěma compacty? Jo a ta napodobenina (protože nic jinýho to není) má sice rukojeť, ale dočetla jsem se, že ty štětinky nic moc - údajně tahaly a rychle se zohýbaly. Za mě jedině originál!
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ty vogo, teď koukám na ten Saloos (zvažuju něco pořídit) - oni vedou i čtvrtlitrový flaštičky! :-O To se ovšem vyplatí. A bio- a esoterické obchody se můžou jít vycpat, ty tohle množství nevedou nikde.

      Delete
    2. To je fakt, čtvrtlitrový vedou, ale překvapilo mě, že jsem teď kupovala ten malý riciňák za 79,- a oni ho mají za 104,-, to jsem ještě nezažila aby měli něco dráž než v kameným obchodě:-D

      Delete
    3. Díky za info o DT. A ty ceny mě překvapily, přiznám se, že o cenách Saloos moc přehled nemám...

      Delete
  4. Ten Party Girl set by me pod stromeckem vuuuubec nenastval:)


    www.kejtsworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Moc hezký článek, Parfums je můj oblíbený e-shop, kde objednávám na vánoce už několikátý rok a je super, že je tam osobní odběr i v Brně. Zrovna včera jsem si tam byla vyzvednout objednávku a doporučuju nenechávat objednání až na poslední chvíli před vánoci, protože už i včera v dopoledních hodinách, kdy jsem si myslela, že tam budu sama už byla fronta na osobní vyzvednutí. Jinak moc doporučuju super e-shop, dost dobrý ceny:o) Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo no, já myslím, že je tam provoz nejen přes Vánoce...koukala jsem, kolik tam mají personálu a pokladen...nikdy tam nejsem jedinej zákazník :)

      Delete
  6. Parfums.cz je můj neojblíbenější e-shop na kosmetiku. Příští týden o výplatě se chystám objednávat - Tigi mají za úžasnou cenu (jo na ten šampon na objem jsi mi nalákala ty a moje vlasy si po něm vrní blahem), přihodím i Saloos za ty fajn ceny a tnagle teezer s rukojetí taky, protože tu postrádám u svého cestovního balení a vyčesávat s ním vysoký culík je občas pro mě umění. Takže díky za tipy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mám radost, že ti vyhovuje...ten Dtangler jsem byla přesvědčená zkusit, ale teď nevim, když Verča výše napsala, že je nanic :)

      Delete
  7. Je fakt, že parfums se teda pěkně rozjíždí, jen já bych si na něj asi měla zakázat přístup bo peněženka není bezedná:-D No a ktvým tipům není co dodat, jsou perfektní, potěšil by mě jako dárek každý z nich;-)

    ReplyDelete
  8. Já na parfums zrovna před pár dny objednávala a zírám, kolik věcí jsem přehlídla! Z TT sice úplně odvázaná nejsem, ale ten s ovečkama bych si 100% koupila, je boží! O MACu jsem též nevěděla, ale tam se mi nic nelíbí. Ale kdybych věděla, že mají NUXE, koupím si olej od nich a ne dva od Saloosu...

    ReplyDelete
  9. to uz aj Shaun the sheep ma svoj tangle teezer?:DD

    ReplyDelete
  10. Ten hřeben s ovečkami určitě potřebuju :-)

    ReplyDelete
  11. Díky za tip! Příští týden budu objednávat ňákou kosmetiku, tak aspoň už vim odkud jí mám objednat ;)

    ReplyDelete
  12. Na tenhle článek jsem neměla klikat :/. Zrovna teď fakt NEPOTŘEBUJU masku na vlasy, jenže... ta cena :D

    ReplyDelete
  13. Jinak holky, díky za komentáře, jsem ráda, že se vám článek líbil :)

    ReplyDelete
  14. Pár věci bych si vybrala, ale moje peněženka by pak plakala.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails