2012-11-19

Giveaway winner

Ahoj všem! 
Musím říct, že jste mi udělali všichni velkou radost účastí v soutěži a milými komentáři, poněkud menší radost mi udělalo to, že jak jsem si průběžně projížděla všechny vaše tipy, hned mám na seznamu pár nových věcí. Strašně ráda bych odměnila vás všechny, ale bohužel může vyhrát jen jeden....

Po vyfiltrování smazaných komentářů a komentářů zaslaných po lhůtě pan random rozhodl následovně :)


Takže vítěžkou se stává Brunette doll, slečně gratuluju a posílám e-mail. V komentáři psala, že má akorát narozky, takže jsem se hezky trefila :). Všechno nejlepší, Peťo :) Ostatním přeju hodně štěstí do příštích soutěží, až zas nějaká bude :) 

5 comments:

  1. Děkuji moc! :) Ani jsem se nerozmýšlela a objednala parfém DKNY Be Delicious, protože po něm mé srdce touží dlouho a proč si ho nenadělit o měsíc dřív a čekat až do Vánoc :D

    ReplyDelete
  2. Ahoj,moc gratuluji,bezva výhra.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails