2013-01-27

Goldwell Dualsenses Ultra volume - řada na objem

Ahoj všem! Opět se mi ve vlasovce nastřádalo pár novinek, protože si na tom dost ujíždím a ráda zkouším pořád něco novýho. No, že se ne vždy povede, je asi jasný :).

K tomuto šamponu jsem přišla tak nějak náhodně. Dostala jsem nějaký vzorečky od parfums - nevím jak vy, ale u mě takový ty šampony - vzorečky v pytlíku slouží většinou jenom jako přidělávač bordela/lapač prachu/zabírač místa. Prostě nevím proč, nějak je nepoužívám....proto si už ani mimochodem nekupuju žádnej beautybox, protože ačkoliv tam někdy dávaj dobrý věci, tak já mám evidentně nějakej dost osobní problém se vzorkovýma a mini baleníma. Takže ho vlastně začla používat mamka a na základě spokojenosti mě pověřila, ať jí objednám plný balení...A když už tak už, že? A hele, sprej na objem, to se k tomu bude hodit....a u checkoutu mi nabízí ještě masku ze stejné řady za výhodnou cenu? Šup s ní do košíku. Obchodník si mne ruce, jak lacině mě dostal. No, a jeden z asi milionu možností, jak vyhodit cca pětikilo do kanálu, je na světě.

Tak pěkně popořadě...

Zaprvé, celá řada naprosto famózně voní. Je to taková hodně svěží vůně čistoty, až na jednu stranu "miminkovská", přesně typ vůně, kterej se bude líbit troufám si říct snad všem. A mě obzvlášť. Ale to je asi tak všechno. Jak jsem psala, věci na vlasy střídám tak nějak podle nálady, takže jsem nějakou dobu nepoužívala čistě tuhle řadu dohromady. To mi ještě všechno přišlo tak nějak průměrný, nenadchne, neurazí. Průser nastal až ve chvíli, kdy jsem se jako správná blogováním zdeformovaná holka pokusila zkoušet celou řadu dohromady, pozorovat výsledky a udělat si dojmy k napsání recenze. 



Šampon je opravdu průměrnej, ničím nevyniká, průměrně pění. Maska má krásně světlemodrou barvu a strašně lákavou konzistenci - takovou lehounkou, až gelovou, působí tak, že čekáte, že vlasy po ní budou lehoučký, lesklý a nadýchaný. Ovšem tato konzistence má svý mínus - tím, jak je to řídký, se to hůř nanáší na vlasy, mám pocit, že jsem si tam nic nedala, většina z toho steče. To je obecně problém spousty kondicionérů, díky konzistenci produktu vypotřebujete fakt hodně. A já jsem zvyklá na Macadamii, kde mi opravdu stačí čajová lžička a krásně ji vetřu do vlasů a neteče. 

Nebudu chodit kolem horké kaše - negativní pocit z nich jsem měla už při samotným smývání - měla jsem pocit, že jsou ty vlasy něčím "obalený", ztěžklý, zgumovatělý. Tak jsem si prvně myslela, že jsem ji možná fakt blbě smyla, ale po dalších pokusech -  fakt to nebylo tím. Výsledek? Hrozný vlasy, na dotek jakoby lepivý, konce gumičkovatý. Vážně hrůza a děs. 

Jediný, co stojí za zmínku, je ten sprej. Ten mám vlastně dost ráda. Sice mi nepřijde, že by fungoval na samotnej objem, ale vlasy nezatěžuje a nemastí a díky úžasné vůni, kterou jsem už zmiňovala, se stal mým oblíbeným přípravkem na osvěžení účesu. Vlasy jsou provoněný, dokonce mám pocit, že lehce absorbují mastnotu, a to vše bez pocitu stylingovýho přípravku ve vlasech. To já totiž dost nemám ráda, proto i lakuju vlasy opravdu příležitostně. Každopádně ten sprej můžu jako jedinou věc z celé řady doporučit....šampon a maska jsou opravdu propadáky. 

Co vy? Máte zkušenost s něčím od Goldwellu? Mě to myslím stačilo a nic jinýho už nejspíš nikdy zkoušet nebudu :)

22 comments:

  1. Nemam ziadne skusenosti s touto znackou a po tvojej recenzii ju naskor ani skusat nebudem..

    Dievcata chcem vas vsetky pozvat na GIVEAWAY o dekorativnu kozmetiku znaciek Gosh, MUA atd: TU

    Dakujem :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem měla vzoreček šampónu a kondicionéru z řady Goldwell Dualsenses Rich Repair a musím říct, že šampón sice nic extra, ale po tom kondicionéru jsem měla vlasy jako miminko, hebké, perfektně se rozčesávaly. Ale nevím, jaké by to bylo po delším používání.

    ReplyDelete
  3. Měla jsem od této značky dva vzorečky na vyzkoušení taky od parfums. Jednalo se o šampon a kondicionér na barvené vlasy. Vlasy si sice nebarvím, ale nic jiného mě z nabídky vzorků nezaujalo, tak jsem vzala tohle :-D No a musím říct, že jsem byla spokojená. Šampon vlasy pěkně umyl a stačilo použít malé množství. Po kondicionéru jsem měla vlasy hebké a voňavé. Kdybych si barvila vlasy, nejspíš bych už oboje měla doma :-)

    ReplyDelete
  4. Já mám s Goldwellem celkem fajn zkušenosti. Produkt který mi vyhovuje naprosto dokonale je 60sec maska na poškozené vlasy (http://www.parfums.cz/kosmetika/goldwell/goldwell-dualsenses-rich-repair-vyzivujici-maska-pro-suche-a-poskozene-vlasy60sec-treatment-200-ml/). Je škoda, že ti zrovna tahle řada nesedla..každopádně podle mých zkušeností doporučuji spíše produkty v těch červených obalech (inner effect nebo tak nějak) v té je právě řada na objem, která je skvělá :)

    ReplyDelete
  5. Nechceš zrušit to opisování kódu? Je to fakt strašně otravný :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, zkusím to zrušit, snad pak nebude zas invaze spamu jako předtím :/

      Delete
  6. taky mám od tohohle ty pytlíčky z parfums - už měsíce :DD - mám to v tomhle ohledu totiž úplně stejně a jak je něco v pytlíku, tak mi to akorát někde několik let leží a pak to vyhodím - což je ale samozřejmě neracionální jednání, takže nedávno jsem si všechny bezprizorní pytlíky přestěhovala do koupelny až pod nos a hodlám je postupně zkusit
    (i když tyhle asi zas vyhodím, jak to tak čtu :D )

    ReplyDelete
  7. Moje kadeřnice tyhle výrobky používá, obvykle si musím hned druhý den ráno umýt znova vlasy. Zkoušela jsem ten vzoreček z Parfums, po kondicioneru mám pocit, jako bych měla zničený vlasy na omak, objev to vykouzlilo úžasný z jemných vlasů, ale akorát tak na pár hodin. Mám svou oblíbenou vlasovou kosmetiku, která toho dokáže mnohem víc a na rok mě vyjde cca. na 500,- Možná ani to ne...

    ReplyDelete
  8. Taky se mi nastřádalo plno vzorků Goldwellu, protože mám ten pocit, že na parfums.cz nic jiného k objednávce ani nedávají :D No, vyzkoušela jsem tedy "nechtěně" všechny varianty a moje jemné vlasy si nerozuměly s ničím, po všem jsem měla takový ulepený pocit :/ A ano, taky ve mně vzorečky evokují něco "na potom", takže se na to neskutečně práší a některé mám tak dlouho, až nakonec zjistím, že jsou staré. Občas si je vezmu s sebou, když někde přespávám, abych nemusela tahat plná balení, a pak si nadávám, protože mám hrozné vlasy/pleť... :D

    ReplyDelete
  9. Já jsem od nich zkoušela šampon a kondicionér právě v těch pytlíčkách a jako na cesty dobrý, ale to je tak všechno...

    ReplyDelete
  10. Zkušenosti s touhle značkou nemám žádné a po tvé recenzi to tak taky zůstane... :D
    S pytlíčkama to mám úplně stejně - nicméně nedávno jsem si dělala úklid v kosmetice, dala si je všechny na hromádku a teď se snažím jeden po druhým zlikvidovat... :D

    ReplyDelete
  11. Dostala jsem vzorky k nákupu na parfums.cz, už víckrát a žádná sláva, to radši něco obyč z drogérky

    ReplyDelete
  12. Hahaha, já mám úplně stejný problém z pytlíkovými vzorečky :D. A šampóny obecně, to je kapitola sama pro sebe. Nejvíc mě štve, že chvíli to třeba i funguje a najednou konec zvonec, seno, sláma a další pětikilo v luftu na další testování. To fakt nemám ráda.

    ReplyDelete
  13. Taky jsem měla možnost vyzkoušet vzorky z parfums právě tyto na objem, sice mi u toho kondicionéru taky přišlo že na vlasech nic nemám, ale výsledek byl nakonec super, vlasy vydržely dlouho hezké a objemné, takže uvažuju o plném balení.

    ReplyDelete
  14. Používám Goldwell několik let, ale je to jako u jiných firem - něco sedne, neco ne. Od Goldwellu používám jedině řadu IQ a řadu Inner effekt a jsem moc spokojená. Celá řada Dualsenses mě přišla hrozná.

    ReplyDelete
  15. Ahojky,
    začla jsem sledovat tvůj blog :) Musím říct, že se vzorečky jsem na tom stejně jako ty.. Vždy si je někam uložím, že je použiju třeba na cesty, ale pak je stejně nechám jen ležet a prášit se na ně... Goldwell asi zkoušet nebudu, jak jsem to tak přečetla

    http://misinkoutek.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Já na parfums.cz nakupuju docela často, a tak jsem měla všechny ty vzorky všech tří druhů šampónů v hojném počtu a žádný z nich bych si nekoupila, myslím, že tenhle je z nich nejhorší a přesně stejné pocity jako tady popisuješ.I moje mamka, který předtím bylo naprosto jedno, co na tu hlavu dá to nechtěla a začala se o to taky zajímat.

    ReplyDelete
  17. Goldwell má dobrý barvy Elumen, dobrej stahovač barvy, a řada kerasilk je taky docela dobrá. Ale co se týče dualsenses, tak jsem měla řadu na poškozené vlasy a bylo to takový průměrný... Goldwell má spíš dobrý ty barvy a odbarvovače jinak šampony a masky má dobrý Indola, že opravdu ty vlasy zregeneruje po odbarvování a omezí lámavost vlasů, navíc obsahuje keratin což je to nejdůležitější co musí každej šampon a maska obsahovat

    ReplyDelete
  18. jo tak tyhle šampony sem mela myslím na barvene vlasy - stali me skoro 600kc a vyslede? bože i schauma za 50kč v akci me lepší vysledky a ted aspon vím že ani po 3 letech stojí stale za hovno..

    ReplyDelete
  19. Holky, všem díky za komentáře :) Snad jsem aspoň některým ušetřila peníze, jak tak koukám, na zadek si z něj asi nikdo z vás nesedl :)

    ReplyDelete
  20. Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. goldwel..pro me taky hruza. Moje kadernice tez pouziva, ale ja mam po tom znicene vlasy

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails