2013-01-06

H&M nail polish - "Red"

Ahoj! Dneska bych vám chtěla ukázat na nehtech první z laků ze sady z háemka, co mi Ježišek přinesl....zcela samozřejmě jsem jako první sáhla po vínové s minitřpytkami, takový barvy já prostě teď naprosto můžu a vesele nosím celej podzim a zimu.


Barva se jmenuje Red, což teda dost dobře nechápu, červená je červená a tohle, co vidíte, přeci červená není....ok, může být s nádechem do vínova, ale tohle je prostě temně bordó, vcelku vampy odstín, žádná rudá. Ovšem dost pozitivní na ní je to, že narozdíl od odstínů jí příbuzných nemá tendenci jít dohněda, ale spíš je tam pořád vidět ten červenej podtón (aha! proto Red?!). Tohle je mi až extrémně sympatický, protože když de lak moc dohněda...tak to prostě není hezký. Tento má v sobě jako bonus fialovo-vínový mikrotřpytky, což mě osobně naprosto nadchlo. Nejsou sice extra vidět, ale taky nejsou úplně neviditelný, jako to někdy u laků bývá, že si třpyt užijete leda tak na přímým sluníčku nebo zkoumáním s bleskem vyfocených vlastních nehtů. 

Štěteček je trošku střapatej, čehož jsem se poprvé dost zhrozila, ale naštěstí nedělá ježatý okraje nehtu, sama nevím, jak je to možný, ale jeho odfláknutost výrobcem naštěstí nijak negativně neovlivňuje aplikaci. Konzistenci má tak akorát, je trošku tekutější (což mi vyhovuje, nesnáším lepivý bláto), ale na druhou stranu velice dobře kdyje. Na fotkách mám tuším dvě vrstvy, ale krásnej efekt vykouzlíte i už jen s jednou. Menší nevýhoda při lakování je to, že lakujete, pohoda, a najednou vám kdesi zvrchu víčka lahvičky sjede obří laková kaňka, najednou je toho na nehtu moc, a co teď s tím, že. Proto se musí dávat na tohle pozor a štěteček pořádně otírat. Jinak se ale lakuje fakt příjemně, musím říct, že mě lak mile překvapil a dost se těším, až vyzkouším i jeho ostatní kámoše. Jo a zanechává takovej ten pěknej, uhlazenej finish, což mi u spousty laků chybí, jsou jakoby "plochý" - nevím, jestli mě pochopíte, co tím chci říct - ale spolu s mým klasickým nadlakem Essence opravdu odělá dojem krásných, hladkých, skoro až "gelových" nehtů. Určitě doporučuju omrknout! Co na něj říkáte vy?






10 comments:

  1. Wáu, keby u nás bolo H&M, hneď tam letím, dokonalý lak


    www.wiksize.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Takové barvy mám ráda.. i když ne vždycky mám náladu na tmavou :)

    ReplyDelete
  3. Krásny lak ale pre mňa veľmi tmavý

    pls follow my blog. thnks
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Vypada moc pekne, mam podobny, ale bez shimmeru :)
    Ja uz te sleduji a budu rada i za Tvou prizen na mem blogu :)
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Barva krásná, vínovky můžu:) Jen ten název mě zaráží a třpytečky moc nejdou na fotkách vidět. A jak drží? Veronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, právě strašný překvápko! Teď ho mám 6. den, jdu odlakovávat, ale vůbec se neloupe, jen mám lehce ošoupaný špičky...vzhledem k tomu, že mi obecně laky moc nedrží, je to úžasnej výkon. Dost se těším, až nalakuju další barvu ze setu!

      Delete
  6. aaaa ten lak je jednoducho dokonalý!! :D :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails