2013-01-14

New in: MAC paletka


Ahoj všem!
Dneska bych vám chtěla představit nový přírůstek do naší domácí kosmetické sbírky, a to novou paletku MAC, složenou z refillů. Jejich stíny pro mě byly, jsou a budou pořád číslo jedna. Možná bych vám někdy mohla nafotit stav mých dalších 2 paletek, opravdu vypadají strašně, jak je pořád používám dokola. Člověk vlastně nemusí mít miliony stínů, když si vybere ty pravý. Navíc, naprosto mi vyhovuje sestavit si vlastní paletku, protože v jakékoli kupované paletce se vždycky najde minimálně jeden stín, kterej nemusím, nebo příliš nevyužiju. Takovou paletku ze 4 stínů opravdu doporučuju každýmu jako základ líčení. Myslím, že ta investice se vyplatí, se stíny z drogerie se opravdu ani omylem nedají srovnávat....
Dneska to bude asi krátký....protože já jsem prostě zaujatá a lobuju za Mac, jejich stíny jsou moje nej (kdyby někoho zajímalo druhý místo, tak jsou to Diorovský paletky :)



Zleva doprava:

Concrete (satin) - tmavě hnědá se šedivým podtónem, krásně měkká a přirozená, moje stálice na úpravu obočí. 
Patina (frost) - tenhle stín jsem dlouho chtěla a je úžasnej - taková teplá taupe, s krásným měňavým nazlátlým odleskem. Na očích vypadá strašně zvláštně, sametově, žádný obří třpytivý kousky!
Wedge (matte) - klasika na crease při přirozeným denním líčení. Malá zajímavost, tímto stínem je nalíčená Bella Swan z Twilightu, tento stín pomohl dotvořit její tak oblíbený přirozený líčení, na který najdete na YT asi triliardu tutoriálů.
Retrospeck (lustre)  popravdě lustre je můj nejmíň oblíbenej finish ze všech, kvůli větším "částečkám", ale tomuto zlatýmu krasavci to odpouštím, tak nějak to k němu patří :)


S bleskem. Je tady pěkně vidět měňavej třpyt Patiny a vyniknou podtóny Concrete a Wedge. Barvy v reálu ale odpovídají obrázkám bez blesku. Mimochodem, pokud byste si vybírali někdy stíny MAC podle ofiko stránek, tak ty jejich vzorníky jsou barevně těžce mimo. 


Concrete, Patina, Wedge, Retrospeck:



A něco málo přímo na očích:






Ještě nikdy sem nelitovala jediné koruny vražené do stínů MAC. Slouží mi skvěle denodenně (pokud teda zrovna nejsem líná a nedávám si jen řasenku), miluju je. Máte nějaké stíny Mac? Jaké odstíny patří mezi vaše nej? Nebo co máte na wishlistu? Já bych třeba zmínila jako must haves Satin taupe, All that glitters a naked lunch. Všechny zmiňovaný mi dochází a dost uvažuju, že ji je koupím znova. Což je zrovna u stínů řekněme...nevídaný, nemyslíte? 

41 comments:

  1. Taky bych si ráda sestavila vlastní paletku čtyř stínů. To bych ale musela mít všechny barvy před sebou a všechny je otestovat na vlastní kůži (když už bych tedy investovala třeba do MACu). Tvůj výběr se mi celkem zamlouvá, myslím, že bych využila všechny odstíny. :)

    ReplyDelete
  2. Vyzerajú krásne. Koľko ti asi vydrží táto paletka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslíš jako jak dlouho bude malovat? No myslím že dloooouho. U starších paletek mám některý stíny asi dva roky a používám je opravdu často :)

      Delete
  3. Přesně takovéhle odstíny mám nejraději!!! Používám je na běžné denní líčení, akorát nemám stíny téhle značky no :D Přeci jen, kosmetika Mac není zrovna nejlevnější a já jako chudá studentka, no, dovedeš si to představit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dovedu velice dobře...ale teď sem spíš chudej pracující, což je ještě víc tristní :D :D :D

      Delete
  4. Odstíny přesně pro mě!♥

    ReplyDelete
  5. Takové odstíny nosím nejraději!

    ReplyDelete
  6. Dasi, moc pekna paletka a slusi ti. Dior je krasny, ale na me moc maslickovy, coz me mrzi, ale ja potrebuju sussi a matny stiny...a tyhle by se hodily ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu, na celodenní výdrž jsou jasně favoritem sušší a tvrdší stíny MAC...

      Delete
  7. Nemám, ale strašně moc mě lákají, u nás MAC prodejna není ani jedna možná proto zatím ani jedna z krásných paletek v mé sbírce není, ale až vyrazím do Prahy nějakou si pořídím. Pro začátek bych ráda vyzkoušela nějakou menší a tato se mi konkrétně hodně zamlouvá. Stíny používám převážně Sleek. Jsi nádherně namalovaná na konci na na fotkách, paráda, palec nahoru :)

    ReplyDelete
  8. Po All that glitters toužím už dlouho...to je přesně moje barva!

    ReplyDelete
  9. Pro mě jsou must have Vanila, Smoke and diamonds a Sumptuous olive. Určitě i hafo dalších, ale z hlavy si nevzpomenu na názvy:-D A tyhle čtyři si přidávám na wishlist, ach jo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všechny krásný, ale všechny mi nesluší :/ teda SO jsem neměla, ale už mám tak nějak vyzkoušený, že tahle barva nějak utopí moje oči a ty první dva, ač úžasný, jsem měla, a dala pryč :/

      Delete
    2. Nechápu, tobě přece musí slušet všechno;-)

      Delete
  10. Vypadají fakt skvěle, navíc jsou to všechno moje barvy :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  11. Mám dvě tyhle paletky s MAC stíny a mám je moc ráda. Moje oblíbené jsou Naked Lunch, Grain a Brulé. Nicméně stíny Urban Decay mi svoji kalitou přijdou ještě o něco lepší. Nedávno taky vydali systém paletky s refilly, já už mám tři plné a nemohu se nabažit. Bohužel cena je ještě mnohem vyšší než u MAC, to je jediné mínus.
    Jinak máš opravdu krásný výběr barev, každá z nich by u mě určitě našla uplatnění.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, jestli vyšší než MAC, tak už to musí být pořádná pálka...i ty MAC jsou hodně drahý, no ale co...prostě u mě kvalita a výkon převáží cenu, protože tím, že si paletku opravdu sestavím ze stínů, co využiju, opravdu je dopatlám až do mrtě :)

      Delete
  12. Musím než souhlasit. Stíny Mac jsou skvělé. Mám taky 4 paletku a miluju ji. Jak jsi říkala, tak Satin Taupe je naprosto skvělý. Taková zvláštní barva. A po All that Glitters toužím do druhé paletky.

    ReplyDelete
  13. krásne tiene, hlavne ten "rozjasňujúci", ktorý máš na takmer celom pohyblivom viečku (retrospeck?)

    ReplyDelete
  14. Taky bych do toho šla, ale nejprve by mi někdo musel poradit, které stíny mi nejvíce sluší a měla bych je nosit, já jsem v tomhle takový pako :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, zrovna tobě myslím sluší asi všecko :-) ale na druhou stranu, hnědýma neutrálkama člověk nikdy nic nezkazí....ty sluší podle mě každýmu :)

      Delete
  15. Nádherná paletka, překrásné odstíny :)

    ReplyDelete
  16. Moc se mi líbí! Asi už se odvážím a taky si nějakou paletku od MAC sestavím! :)

    ReplyDelete
  17. ja si robim uz dlhsie zalusk na all that glitters:), rada by som sa k podobnej paletke dopracovala:)

    ReplyDelete
  18. Tě nepotěšim...ale mě přijde, že čím víc stínů od maca mám, tím míň se mi líbí. Jsem divná.

    ReplyDelete
  19. krásná paletka
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, kde rozjíždím projekt 365.
    Také jsem dnes zveřejnila svojí první proměnu (kosmetika a vlasy). Tak pokud máš zájem podívej se... pokud se ti u mě zalíbí budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Jitko, tvůj blog jsem si přidala do sledování, zaujal mě....ale nemusíš mi pozvánku psát pod každým článkem :). čtenářky si tě jistě časem najdou...jestli můžu poradit, tak přehnanou propagací lidi leda otrávíš....

      Delete
  20. krásne farby, presne podľa môjho gusta :) zatiaľ mám od mac-u len highlighter a ten ma jednoznačne presvedčil o kvalite mac, takže určite to nie je moja posledná vecička od nich :)

    ReplyDelete
  21. krásna paleta, ticho ti ju závidím :D :P

    ReplyDelete
  22. Brala by som ju hneď :)
    caramel-b.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. milujem hnede farby, hnedych ocnych tienov uz mam doma tooooooolko :D NADHERNEEEE tiene !!!
    Http://yvettamikulvoa.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  24. Překrásné barvičky, taky mám nejraději hnědé odstíny.

    ReplyDelete
  25. Super, super, nádherné stíny, to jsem ráda, že je vidím, chystám se do MACu a vybírám stíny, takže jsi mi pomohla:o)

    ReplyDelete
  26. O některých MAC stínech uvažuji, taky se mi líbí možnost kombinování.Moje top jsou paletky od Urban Decay, tak uvažuju o nějakým doplnění do harmonie s Naked.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails