2013-04-06

Berli Pops Apple berry smoothie facial foam

Ahoj všem...
Jak už jsem nedávno předesílala, pomalu, ale jistě testuju pár kousků asijské kosmetiky, co jsem si pořídila a moje všeobecná zkušenost je spíše negativní. Potvrdila se moje intuice, kdy jsem nijak zvlášť nejásala před boomem asijské kosmetiky ještě dávno před BB krémy. Vlastně až po takto dlouhé době jsem si řekla, že je čas něco vyzkoušet....zatím jsem nezkusila BB krém, i když mě teď trb nalákala na tmavší, pořád váhám kvůli tomu, že mám strach, že mi přivede pleť do ještě katastrofálnějšího stavu, než je teď...


To bych se dostala k tomu, co mi nejvíce vadí na asijské kosmetice? Teď budu asi znít trošku rasisticky, a jo, vím, že většina věcí, co máme na sobě a kolem sebe, pochází z Asie. Ale já jim prostě nevěřím. Mám tak nějak podvědomě zafixováno, že asiati do kosmetiky narvou bůhvíco, jen aby to bělilo/fungovalo. O kontrolách a osvědčeních zdravotní nezávadnosti si už vůbec nedělám iluze. Navíc jejich nejlepším kámošem je silikon, kterým jsou nadupaný všechny jejich slavný bíbíčka a spoustě lidí to ucpává póry nehorázným stylem...Dobře, vím, že v "normálních" krémech a makeupech jsou taky, ale přeci jen o něco míň. Dříve jsem bůhvíjakou pozornost složení nevěnovala, ale v poslední době se na to docela zaměřuju a nevím, proč jsem to zrovna u tohoto čističe neověřila, spíš mě to asi víc trkne u krému nebo makeupu...Chystám na toto téma samostatnej článek.

Tím se už pomalu dostávám k samotné recenzi., aneb pětkrát proč NE!
  • Není to pěna. A když někde někdo napíše, že to je pěna, a má to být pěna a vy víte, jak mám pěny ráda, a ona to pěna není tak mě to přirozeně dost vytočí. A určitě jsem udělala rekord české blogsféry v použití slova pěna v jedné větě, heč! Má to konzistenci hustšího sprchovýho gelu/krému a taky se to tak chová.
  • A už vůbec to není smoothie! I Horst Fuchs a jeho Smoothie maker by se mnou určitě souhlasili! Smoothie. Takový pěkný slovo. Úplně si představuju ten hutnej, sametovej nápoj z ovoce, co se rozplývá na jazyku. Takový smoothie na pleť by po ní mělo samo jemně klouzat a šetrně odstranit všechny nečistoty s nebeskou hebkostí. Nebo dobře, aspoň normálně vyčistit pleť jako jakejkoli jinej čistič. Tohle je fakt brrr! Hrozný...zanechává to na pleti pocit drhnutí, jako byste si ji myli klasickým mýdlem, ale ještě tak třikrát horší....kolikrát se to i blbě smývá, jak najednou ruka o pleť drhne. Dobře, má to být pro mastnou aknózní pleť, já ji mám sice smíšenou, ale i tak vocaď pocaď. A ještě jednou - brrrrrr!
  • Nechci ani vědět, jakej sajrajt v tom je....na prvním místě je ve složení Myristic acid, což je podle hned několika zdrojů dle strejdy G velice komedogenní látka. V čistidle proti akné? WTF?


  • A za poslední? Ke koupi neznámé značky mě nalákal obal (já vim, ty moje předsevzetí, co?),  fakt, že je to pěna a ovocná parfemace. Jo, jako to ovoce je v tom trošku cítit...ale přebíjí to chemickej puch jako to smrdí v kadeřnictvích, kde se dělá trvalá. 
  • Nemusím asi dodávat, že co se týče akné, nezaznamenala jsem žádný zlepšení...
Co k tomu dodat? Prostě palec dolů, vyhozený dvě stovky nebo kolik to stálo a díkybohu, že jsem si nekoupila rovnou dva, jak jsem měla původně v plánu (příchuť banana cherry mě velice lákala)...

Takže kdybyste na tohle náhodou někde narazili, silně nedoporučuju!

18 comments:

  1. no tak na bb creamy zrovna chystám článek..a nasypu si tak trochu popel na hlavu... :/
    myslím, že máš ve všem pravdu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, na článek se teda těším!

      Delete
    2. Ty abys nešla s davem, Jájino.

      Delete
  2. No, tak obal to pěkný má, o tom žádná, už jsem dokonce uvažovala o objednání někde, ale dle tvé recenze nic moc no :/

    ReplyDelete
  3. ona je Asie a Asie ... nonejmy bych si nekupovala ... ale je spousta japonskejch/korejskejch znacek, co za test stojej
    já si boom asijský kosmetiky odbyla už pár let zpátky, takže teď vlastně nic než BB kupovat nehodlám, páč ze všech věcí, co jsem v tý době zkoušela, mě zaujal (a přišel účinnej) zlomek - kosé, kanebo, shiseido, fancl, DHC, laneige, anna sui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já přesně myslela takovou tu "asijskou drogerku", ne high end :) Značky, cos vyjmenovala, jsou zas trošku jiná liga :)

      Delete
  4. Ajajaj..."Nechci ani vědět, jakej sajrajt v tom je"...mě pobavilo:) Když oni ty růžový obaly tak lákaj:)

    ReplyDelete
  5. Ten obal je hodně lákaví :D

    Prosím tě, o vyplnění mého testu! :) Děkuji za tvoje odpovědi.:)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    ReplyDelete
  6. prosim ta nestras ma ja mam naobjednavane vselijake veci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele, to nebude tak hrozný :) některý asijský produkty mě naopak potěšily a přijdou mně fajn...

      Delete
  7. BB mánie mě díkybohu minula :) a celkově asijská kosmetika. S mým tmavým xichtem bych vypadala po zásahu bělící kosmetiky fakt divně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) to jo, ty jsi ještě daleko snědší typ než já :)...poslední dobou zjišťuju, že se dělají i tmavší BB, ale nějak poslední dobou mám čím dál menší chuť je zkoušet...

      Delete
  8. Chápu tě s tou pěnou, když píšou pěna, má to být pěna! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! Na čistící pěny já jsem prostě zatížená...

      Delete
  9. Skvělou pěnu dělá Skin Food, na obličeji pění jako zběsilá :-)
    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/04/skin-food-egg-white-pore-foam.html

    ReplyDelete
  10. Tvůj příspěvek mě nakonec inspiroval k napsání podrobnějšího článku, odkud se asijskou kosmetiku vyplatí objednat a odkud spíš ne.

    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/04/asijska-kosmetika-ano-nebo-ne.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails