2013-05-26

Blogsale - Nails

Ahoj všem! Dělala jsem si pořádek v lakové sbírce a pár kousků jsem vyřadila, tak je nabízím k prodeji...

Stav je uveden vždy u konkrétního laku, poštovné 45 Kč za libovolný počet laků. Platba předem na účet. Kdo máte zájem, pište prosím do komentářů :). Balíčky pošlu doporučeně v bublinkové obálce. Na poštu chodím nárazově 1x-2x týdně, pracovní doba mi nedovoluje stíhat ji každý den, proto předem prosím o strpení, když balíček nepošlu hned den přijetí platby :-).

EDIT - všechny laky, co ještě nejsou zamluvený, jsem označila zeleně, aby se vám v tom líp orientovalo ;)


100 Kč/ks všechny laky z této fotky jsou zamluvený
Zleva:
OPI Roll in the hague, asi 2x lakovaný -REZERVACE
OPI I have a herring problem asi 2x lakovaný - REZERVACE
Chanel Mistral, zbývá viz foto pod nápis nail colour - REZERVACE
Chanel Cosmic Violine, zbývá tak 3/4
Zoya Renée, zbývá kus nad nápis Zoya - REZERVACE
Lippmann Bad romance, zbývá min. 2/3 - REZERVACE
Rescue beauty Lounge Under the stars, zbývá min. 2/3


80Kč/ks
Chanel Nouvelle vague, zbývá tak polovina REZERVACE
OPI Guy meets gal-veston - zbýbá po čárku pod OPI REZERVACE
OPI Catherine the grape - zbývá cca po nápis OPI REZERVACE
BB couture Sea of Cortez - zbývá nad nápis BB
Tony Moly (dupe DL Glitter in the air) - zbývá viz foto


50 Kč/ks
Models own Pink explosion -zbývá nad nápis models) REZERVACE
Color club The lime starts here, jednou lakovaný, po uschnutí ovocně voní
China glaze Lets groove - zbývá přes polovinu -REZERVACE
China glaze riveter rouge - max. 2x lakovaný
Color club Revvolution - 2x lakovaný REZERVACE
Barielle Belly dance - krásná nude barva, zbývá min. 2/3 - SWATCH ZDE REZERVACE

29 comments:

  1. Jsou luxusní, ale já si radši zajdu do drogérky, než utrácet za poštovné.. to se podle mě moc nevyplatí :( :)

    Život malé Marti

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je na každým..ale tyhle laky v drogerii fakt nenajdeš a prodávám je opravdu za zlomek pořizovací ceny :)

      Delete
  2. Ahoj, měla bych zájem o Chanel Mistral :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiš mi prosím na dashulka87@gmail.com

      Nemáš veřejný e-mail na profilu :)

      Delete
  3. Ahoj, vzala bych si OPI I have a herring problem a pokud by se uvolnil Chanel Mistral, tak i ten. Děkuji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou tvoje, napiš mi prosím na e-mail. Díky

      Delete
  4. Mám zájem o Lippmann Bad romance, Zoya Renée a ChG Lets groove :). Píšu ti email.

    ReplyDelete
  5. Achjo, škoda že ty nejhezčí už jsou zamluvené :( Ale máš pěknou sbírku a je fajn je poslat dál :)

    anasglamour.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je škoda, zatím to vypadá, že se po nich zaprášilo..

      A děkuji :)

      Delete
  6. Ahoj, taky bych rada Nouvelle Vague, pokud si to Haru rozmysli. Monika

    ReplyDelete
  7. A já zase přišla pozdě, pfff :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. škoda :( ale třeba budeš mít lepší pocit, když ti napíšu, že já věčně ty nejlepší úlovky taky prošvihnu :)

      Delete
  8. Ráda bych OPI roll in the hague prosím :) alltheprettyjars@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Mohu poprosit o Chanel Cosmic V., dále RBL, Opi Guy meets... a Opi Catherine the grape?
    Anca.vopravilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Poprosím si o Revvvolution a Belly Dance:)
    Verunka

    ReplyDelete
  11. Dashi,poprosím o tyhle dva kousky :)

    Díky Terka
    OPI Guy meets gal-veston - zbýbá po čárku pod OPI
    OPI Catherine the grape - zbývá cca po nápis OPI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terezko, napsala si o ně slečna výše...pokud nebude mít zájem, jsou tvoje...

      Delete
    2. Dashi, aha, omlouvám se, nevšimla jsem si :)
      Kdyby náhodou, tak na mě mysli :)
      Terka

      Delete
  12. Krásné laky :) http://diamond-katty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Dobry deň este su aktualne tie chanel laky na nechtiky? dakujem:)

    ReplyDelete
  14. Dobry deň este su aktualne tie chanel laky na nechtiky? dakujem:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails