2014-06-07

May random

Ahoj všem! Nový měsíc = random z toho starýho. Takže jdeme na to :)


První foto je zapomenutý z dubna, jen jsem chtěla poreferovat, že fialkovej sirup dopadl dobře, sice nebyl tak fialkově navoněnej, jak ho znám v kupované verzi, ale nebyl vůbec špatnej, už jsme ho stihli hned vypít! Momentálně asi jako všichni  ti strašně #fitness #healthy #homemade #diy lidi lítala po lesích a sbírala bezový květy. Bezovej sirup je stejně nejlepší. A že je to teď hroznej trend, sbírat, farmařit a vůbec vyrábět domácí verze pokrmů a pochutin? Mě to teda vůbec nevadí, já sama si pamatuju svoje první experimenty v kuchyni z doby, kdy jsem nebyla o moc vyšší než pracovní deska kuchyňské linky. Aspoň mám kolem sebe spousty inspirace.


Fascinuje mě, jak důležitě se kočky umí tvářit. By jim člověk dal pětikačku za pózování.


Když jsem si tyto boty na konci února kupovala, už jsem počítala s tím, že si je užiju párkrát, vyměním za baleríny a budu se těšit, jak je obuju na podzim. A hádejte co? Unosila jsem je díky počasí i na konci května! A jsou to nejpohodlnější podpatky ever a vůbec, kotníčkový boty přesně dle mých představ (ani nudný, ani přeplácaný) jsem sháněla celou věčnost! 



Jestli je věc, bez které bych nepřežila, tak je to zelenina. Klidně nezdravý jídlo, ale bez salátu to není ono!



Kdo nemá doma voňavý spreje od VS, jakoby nebyl :). Ale pokud náhodou ještě nevíte, tak za fajn cenu tyto limonádky na léto seženete na parfums.cz


Musím říct, že ve srovnání s melounovým sprcháčem od Dermacolu už ten Balea není taková pecka, ale i tak je super. Naopak u mangové verze u mě zase vyhrává Balea. Ale největší radost mám z Alverde ústní vody, kterou bych nejraději pila :-) Je jemná, s mátovou chutí a nemám pocit, jako bych si do huby nalila žíravinu. Na Listerinky mě fakt neužije.


So-called zázrak od Elemisu jsem nakonec koupila relativně výhodně na e-bay. Jsem celkem zvědavá na výsledky. Zatím po pár použitích asi nemám názor. Jen, že krásně voní! Což se ovšem nedá říct o Rexoně ve spreji, která mě nalákala na tropickou vůni. Pokud chcete, aby vaše podpaží vonělo jako laciná šlapka, jen do něj! Naštěstí jsem se stihla zásobit svými oblíbenými gely od Lady speed stick, když je měli v akci za 49 Kč v DMku. A ten na fotce vlevo voní jako tropic verze mýho oblíbenýho, ale v ČR draze sehnatelnýho Secret scent expressions. Mimochodem, "vyhráli jste" DM box? Já ne, a to jsem přihlásila sebe i mamku, sakra!


A cizrnový lívanečky v akci, mňam! Ať žijou víkendový snídaně!



24 comments:

  1. Štávu z bezových květů děláme s mamkou už roky, miluju ho :) Jen je škoda, že je jen tak sezonní, nechci tam dávat moc nějakých konzervantů, tak nijak extra dlouho nevydrží - teda my ho stejně hned vypijeme :D

    ReplyDelete
  2. ty VS spreje si už musím také pořídit! a mně baví, jak se vždycky kočky tváří jakože "mám všechno na háku" a nebo "nepruď mě" :D

    ReplyDelete
  3. Hurá, opět foto kocoura. :) Jo kočky se umí tvářit důležitě.
    VS sprej mám také a střídám ho s květem třešně od L'occitane.
    Ten fialkový sirup bych ochutnala. Kde se dá sehnat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, já ho ochutnala v zahraničí - v Belgii. Tam ho měli normálně v supermarketu za pár kaček, u nás jsem našla jen nějaké jako ingredience do koktejlů za strašný peníze. Tak nevím :( Domácí si ho lili i do vína a je to strašná dobrota pak, taková limonádka...

      Delete
  4. Ahoj, silně doporučuju bezovou limonadu. Uplně to 1000x predhoni bezovej sirup :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevím, co přesně myslíš limonádou, ale já asi dělám něco takovýho - sirup zaliju perlivou vodou, přidávám mátu a limetkovou šťávu :)

      Delete
  5. Taky jsem nevyhrála možnost si ho zakoupit, nevím jestli mám být naštvaná nebo ne :)) Jsem čekala, že blogerky ho dostanou všechny, jako ty vánoční limitky alverde, který normálně ani nešli koupit ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že možná ty blogerky, co spolupracují s DM, ho dostanou, těžko říct :). Ale myslím si, že bude fajn, čekám tam právě nějaký opalováky, který by se mi za tak výhodnou cenu hodily!

      Delete
  6. Krásne fotečky. Tie botky sú super ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    ReplyDelete
  7. Taky jsem nevyhrála. Ani mi to nevadí, stejně mě jen zajímalo, co tam bude, a to se doufám dozvím z nějakého blogu. :))

    ReplyDelete
  8. DM box taky nic :( a to jsem registrovala 3 osoby ...

    ReplyDelete
  9. A vyhrál teda vůbec někdo tu možnost zakoupit si DM box? Protože já taky nic a to jsem kromě sebe registrovala i ségru a mamku.
    Díky za tip kde koupit VS spreje! Já se na ně chystám už tak dva měsíce, ale bohužel to teď tak mám s víc věcma, který chci - nemám vůbec čas si je objednat, natož vůbec hledat odkud je objednat.
    A růžová Rexona mi zrovna voní ;-) A pro ústní vodu Alverde si skočím, taky nemám ráda ty pálivé Listerinky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U jedné blogerky jsem četla, že jo, na fb, a pár holek psalo, že ho taky mají, tak asi jo :-)

      Delete
  10. Já taky nevyhrála a to jsem ten den, kdy měl přijít email, měla narozeniny a doufala v takový jeden dárek navíc:)) Nemám VS spreje a už je tak dlouho chci vyzkoušet...jdu je omrknout:)

    ReplyDelete
  11. Hmm, dala bych si ten salát s vlašskými ořechy.

    ReplyDelete
  12. Za měsíc se tady opravdu nasbírala spousta super věcí. :)

    aNOVAM

    ReplyDelete
  13. taky jsem teď nedávno dělala bezovou limonádu :) moc mě to baví, připravovat všechny tyhle domácí produkty. mám z toho pak radost! ten tvůj fialkový sirup vypadá skvěle, vůbec by mě něco takovýho nenapadlo :) díky za tip na ústní vodu! mě ty Listerinky vždycky zaručeně rozpláčou a mám pocit, že jsem vypila absinth :D

    ReplyDelete
  14. Z takovych komentaru mam nejvetsi radost! ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails