2014-08-27

Revlon Just bitten kissable balm stain

Ahoj všem!
Znáte to, když člověk má nachystaných x věcí, na který se chystá udělat recenzi dávno, a najde něco, co ho nadchne, že o tom musí napsat prostě hned teď? To je případ dnešního článku. Mnohé z nás asi vědí, že Kája z PlumFoolery blogu před svým odjezdem do zahraničí pořádala takovou eshopo-výprodejovou-srazo-akci, na které jsem pochopitelně nemohla chybět. Vždyť kdy se něco související s blogosvětem děje v naší malinké zatáčce před Vídní? No, šla jsem spíše ze zvědavosti, moc ráda jsem osobně poznala kromě několika milých slečen i  blogerky jako Verču nebo Markétu. Ale s odejít s úplně prázdnýma rukama by mi moje blogosvědomí nedovolilo - vždyť kdy se tu naposled objevilo něco z dekorativky? Poslední dobou mě baví spíš péče, pravda.


Co jsem ulovila? Po krásných 90 korunách za kus se na mě usmálo štěstí v podobě Revlon lip stainu a lesku od Victoria's Secret. Ten jsem vzala spíš tak "ze zvyku", protože jsou moc fajn, krásně voní a chutnají, ale podle mě odpovídají ceně tak max 150 Kč, rozhodně ne těm 10 eur nebo za kolik jsem se viděla prodávat v Evropě.



1) Revlon Just Bitten kissable balm stain - v odstínu Romantic

Když se řekne lip stain, vybaví se mi barva, co udělá fleky, blbě se nanáší a ze rtů vyrobí pocit sušené švestky. Jsem opravdu velmi ráda, že v tomto případě se to nekonalo. Při otevření mě sice prvně nepříjemně překvapila mentolová parfemace, na kterou jsem si stěžovala už u Dizao balzámu v minulým článku. Ale to bylo asi tak všechno. Na stain má skutečně balzámovou konzistenci a podobně snadno se nanáší. Pigmentace je střední, v jedné vrstvě /napravo/ je spíše slabší, ale dá se krásně vrstvit /viz nalevo/ k vytvoření velmi intenzivního odstínu na rtech.


Výslednej odstín na rtech se mi extrémně líbí, přesně to si představuju pod ideální červenou na denní nošení - šťavnatej jahodovej odstín, nic až příliš výraznýho. Stačí 1-2 opakovaný aplikace a rty vydrží zabarvený tímto krásným odstínem celý hodiny i přes jezení a pití. Navíc poslední dobou toho mám ráda na rtech spíš míň než víc - a tady odpadá nutnost patlat si nějakou vrstvu na rty každou hodinu. Co se týče vysušování, tak jak už jsem psala, nemám s tím problém, rozhodně zatím nejlepší stain, co jsem zkusila! Pokud by se přeci jen dostavil pocit vysušenosti, čas od času přetřu rty balzámem a je to. Pro referenci bych ale chtěla ještě upozornit na recenzi Viennettky, která naopak produkt dost haní :). Možhá to bude odstínem, ale přísahám, že mě barva neoxiduje a ze rtů se smývá rovnoměrně a postupně, žádný fleky, proto jsem tak nadšená. Bohužel Plum už svůj eshop zavřela, tak vás odkážu třeba na ebay, Chtěla bych vyzkoušet i další odstín, podle mě i za těch 250 Kč stojí!



2) Victorias secret Beauty rush lip gloss  - Juiced berry
Pěkně se mi na něj vrství i tento lesk od VS, kterej jsem na výprodeji taky koupila. Mám je prostě ráda pro případ, kdy má člověk náladu na třpytky, ovocnou bonbonkovou vůni, chuť, ale i konzistenci, protože podobně jako kdysi tak slavný Juicy Tubes od Lancome pěkně lepí. Ale jednou za čas jim to prostě odpustím :-)



Zajímají mě hlavně vaše zkušenosti s Revlon lip stainem - co se týče recenzí na ulta.com a podobně, převažují spíš ty pozitivní ohlasy...

6 comments:

  1. Lip stain jsem ještě neměla, lákají mě spíše ty matné 'chubby sticks'. Ta barva je ale krásná, přesně takový odstín bych si tsky vybrala :). Lesk od VS mám taky, je docela fajn a hlavně se mi líbíta vůně. Jen si teda nemyslím, že ho někdy vypotřebuju :)

    ReplyDelete
  2. Lip Stainy zbožňuji a zrovna tenhle revloňácký mám v plánu už dlouho :) Jinak já jsem teď okouzlená L´Oreal Caresse "leskem", který je také parádní stain, doporučuji :)

    ReplyDelete
  3. Já jich mám asi pět a vyhovují mi víc než ty jejich další pastelky Colorburst lacquer balms a matt balms.
    Tyhle jsou příjemný na rtech, nevysuší, zabarví na dlouhou dobu.. za mě taky plný počet bodů. A mentolovou parfemaci mám já dokonce ráda.

    ReplyDelete
  4. great post! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  5. Lip Stain chcem už strašne dlho ale nenašla som ešte ten pravý odtieň. :) Zatiaľ.

    ReplyDelete
  6. Lip stain uz chci dlouho vyzkouset, ale vahala jsem na barvou a mozna uz ted vim, do jake jit. ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails